Edukacja Globalna
Tłumaczy uczniom i uczennicom, jak funkcjonuje współczesny, zglobalizowany świat. Wyjaśnia zjawiska i współzależności, które łączą ludzi i miejsca z różnych regionów świata i przygotowuje do stawiania czoła wyzwaniom dotyczącym całej ludzkości.
W ramach tygodnia edukacji globalnej wszystkie lekcje języka
angielskiego pani Emilii Bielawskiej miały związek z obchodami TEG w szkole:
Tematy zajęć realizowanych podczas Tygodnia Edukacji
Globalnej
1. Tydzień Edukacji Globalnej: Healthy food.
2. Tydzień Edukacji Globalnej: What
fruit or vegetable do you like?
W klasach trzecich odbyła się podobna lekcja o zdrowych alternatywach
dla chipsów i batoników. Okazało się, że dzieci świetnie wiedzą co powinni
jeść, jednak nie zawsze dokonują właściwego wyboru. Na zajęciach został
wykorzystany projekt z mapą owoców i warzyw wykonanych przez kl. IV – tu
uczniowie mieli szansę zapoznać się z nazwami geograficznymi. Podczas kolejnych
zajęć dzieci uczyły się nazw owoców i warzyw w języku angielskim i wykonały
świetny plakat w tymi produktami.
W klasie pierwszej dzieci przeglądały gazetki promocyjne z
różnych dyskontów. Ich zadaniem było wyciąć tylko zdrowe produkty, które
później były omawiane. Okazało się, że dzieci nie zawsze były pewne, czy dany
produkt jest zdrowy czy nie – ważna informacja do pogłębiania ich edukacji w tym
kierunku. Kolejna lekcja była związana z nauką nazw owoców i warzyw oraz
utrwalaniu zwrotów: My favourite fruit/vegetable is.. I like…/I don’t like
W zerówce rozmawialiśmy o ulubionych owocach i warzywach: I
like…/I don’t like. Dzieci nauczyły się nazw podstawowych owoców i warzyw w
języku angielskim oraz ćwiczyły na kartach pracy podział zakupów na warzywa,
owoce i niezdrowe przekąski.
Edukacja Globalna
W ramach tygodnia edukacji globalnej wszystkie lekcje języka
angielskiego pani Emilii Bielawskiej miały związek z obchodami TEG w szkole:
Tematy zajęć realizowanych podczas Tygodnia Edukacji
Globalnej
1. Tydzień Edukacji Globalnej: Healthy food.
2. Tydzień Edukacji Globalnej: What
fruit or vegetable do you like?
W klasach trzecich odbyła się podobna lekcja o zdrowych alternatywach
dla chipsów i batoników. Okazało się, że dzieci świetnie wiedzą co powinni
jeść, jednak nie zawsze dokonują właściwego wyboru. Na zajęciach został
wykorzystany projekt z mapą owoców i warzyw wykonanych przez kl. IV – tu
uczniowie mieli szansę zapoznać się z nazwami geograficznymi. Podczas kolejnych
zajęć dzieci uczyły się nazw owoców i warzyw w języku angielskim i wykonały
świetny plakat w tymi produktami.
W klasie pierwszej dzieci przeglądały gazetki promocyjne z
różnych dyskontów. Ich zadaniem było wyciąć tylko zdrowe produkty, które
później były omawiane. Okazało się, że dzieci nie zawsze były pewne, czy dany
produkt jest zdrowy czy nie – ważna informacja do pogłębiania ich edukacji w tym
kierunku. Kolejna lekcja była związana z nauką nazw owoców i warzyw oraz
utrwalaniu zwrotów: My favourite fruit/vegetable is.. I like…/I don’t like
W zerówce rozmawialiśmy o ulubionych owocach i warzywach: I
like…/I don’t like. Dzieci nauczyły się nazw podstawowych owoców i warzyw w
języku angielskim oraz ćwiczyły na kartach pracy podział zakupów na warzywa,
owoce i niezdrowe przekąski.
No comments:
Post a Comment